Kesäkuussa torstaisin ohjatulle piknik-retkelle resiinalla!

Jokioisten Museorautatie järjestää kesäkuussa joka torstai-ilta ohjatun ja opastetun resiinaretken uudelle grillipaikallemme.

Retki alkaa klo 18:00 Minkiön asemalta ja paluu Minkiölle noin klo 20-21 -aikoihin. Retkellä on mukana opas, joka kertoo radan historiasta ja sytyttää grillinuotion. Grillipaikka sijaitsee entisen soraraiteen luona 5 km:n päässä Minkiön asemalta, joten resiinalla ajoa kertyy yhteensä 10 km. Innokkaimmat voivat käydä kääntymässä Humppilan asemalla (3 km lisää suuntaansa) sillä aikaa, kun retken opas valmistelee grillinuotiota.

Retken hinta: aikuiset 20 € ja 6-16 -vuotiaat 10 €. Hinta sisältää resiinalla ajelun, grillimakkaran sekä pullollisen Laitilan limonadia tai vaihtoehtoisesti Trip-mehun.

Retkelle mahtuu mukaan kerrallaan 20 henkilöä. Ilmoittautumiset viimeistään kaksi päivää ennen retkeä sähköpostilla osoitteeseen: info[ät]jokioistenmuseorautatie.fi Merkitse viestin otsikoksi "Ilta-piknik -resiinaretki" ja päivämäärä.

Paikat retkelle varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Huom! Vain torstaisin (2.6., 9.6., 16.6., 23.6. sekä 30.6.) ja säävarauksella!

Tervetuloa nauttimaan kanssamme kesäisestä illasta!