Toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna, 30.4.-1.5.2022 järjestetään jälleen perinteinen Nuortenviikonloppu, jossa pyritään esittelemään Museorautatien monipuolista toimintaa ja saamaan uusia nuoria innostumaan mukaan monipuolisen harrastuksen pariin.

Jono punaisia nuorten pumppaamia pummpuresiinoita ratalinjalla ruskean kevätruohon reunustamana.
Nuortenviikonlopun osallistujia resiinoimassa. Kuva Matias Immonen huhtikuu 2019.

Lauantai 30.4.

• Kokoontuminen Minkiön asemalla klo 10.30 Museorautatien toiminnan esittely, majoituspaikkojen jako (tarvittaessa vielä haku junalta Humppilasta)
  • Lounas
  • Päivän aikana kevyttä puuhastelua ja yhdessä tekemistä. Tänä vuonna tavoitteena on vesakoida ratapenkkaa.
  • Mahdollisuus resiina-ajeluun
  • Iltasauna + grillausta

Sunnuntai 1.5.

• Klo 8.30-9.30 Aamiainen
  • Järjestettyä ohjelmaa
  • Lounas
  • Viikonlopun päättäminen klo 14, toki saa olla pidempäänkin paikalla.

Yleistä: Jokioisten Museorautatietä ylläpitävä Museorautatieyhdistys tarjoaa osallistujille viikonlopun aikana lounaat, iltapäiväkahvit/-teet, mehun ja iltapalan sekä aamiaisen sunnuntaina. Lauantai-iltana pääsee myös saunomaan ja grillaamaan.

Mukaan:

• Vuodevaatteet/ makuupussi.
  • Pyyhe
  • Sään mukaiset vaatteet, joilla voi tehdä kevyttä työtä.

Viikonloppu on kaikille maksuton eikä edellytä Museorautatieyhdistys ry:n jäsenyyttä, joten kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukavan viikonlopun viettoon ja monipuolisen harrastuksen pariin!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Nuorisovastaava matias.immonen05(at)gmail.com

Terveisin nuorisovastaavat, Matias, Leevi, Benjam ja Aapo

Ilmoita myös erikoisruokavaliosta tai muista tarpeista. Ilmoitusta saa jakaa, jotta mahdollisimman moni lapsi ja nuori saisi mahdollisuuden tutustua monipuoliseen ja opettavaiseen harrastukseen.