Museorautatietä ylläpitävä Museorautatieyhdistys ry on saanut alkukevään aikana huomattavia avustuksia kunnostushankkeisiinsa. Yhdistys on saanut avustuspäätökset kolmelta taholta yhteensä 28000 euron edestä.
Museovirasto myönsi huhtikuun alussa 11000 euron määrärahan Minkiön rautatieaseman historiallisesti arvokkaiden rakennusten korjaukseen. Summasta 7000 euroa käytetään entisen osuuskaupan varastomakasiinin kattoremonttiin ja 4000 euroa asemarakennuksen katto- ja ikkunakorjauksiin.
Liikenne- ja viestintäministeriö myönsi huhtikuun toisella viikolla 15000 euron avustuksen, joka käytetään rautatiekaluston kunnostukseen. Valtaosa summasta käytetään vuonna 1969 valmistuneen Schöma-dieselveturin peruskorjaukseen. Lisäksi rahaa käytetään työn alla olevan Hyvinkään-Karkkilan rautatien matkustajavanun sekä kahden tavaravaunun korjauksiin.
Kolmas toimintaa tukenut taho on Rautatiemuseon Säätiö, joka myönsi kevättalvella 2000 euron avustuksen Hyvinkään-Karkkilan radan vaunun korjaukseen.
